From: UPCSK-Post <post@upc.sk>
To: "Peter Lehotsky"
Cc:
Subject: RE: Do pozornosti
Date: Thu, 14 Sep 2006 07:16:52 +0200
Dobrý deň,
To, na čo odkazujete je len názor jedinca, ktorý ale plne nekorešponduje s pravdou... V prípade technických problémov s našimi službami máme k dispozícii 24 hodinovú technickú podporu (pre TV od 07:00 - 20:00). Môžem Vás uistiť, že operátori sú plne kvalifikovaný a problémy spôsobené na našej strane sa snažia operatívne riešiť. V prípade nedostupnosti signálu, alebo poškodeného modemu sú pripravený naši technici do niekoľkých hodín aj cez víkendy a sviatky k zákazníkovi prísť a závadu odstrániť....
Pokiaľ má niektorý z našich užívateľov iné skúsenosti, radi mu pomôžeme , pokiaľ nás upovedomí písomne , telefonicky, alebo osobne na našom zákazníckom stredisku...
Čo sa týka nami poskytovaných služieb, tak si skúste spraviť prehľad a zistíte, že Vám žiadna ďalšia spoločnosť neponúkne stabilné, časovo a dátovo neobmedzené pripojenie cez káblové rozvody až do rýchlosti 10 Mbit....
S pozdravom,
Strieška Tomáš,
________________
Internet Chello Helpdesk,
UPC BROADBAND SLOVAKIA, s. r. o.
Lamačská cesta 3, 845 69 Bratislava 45
IČO: 35971967
IČ DPH: SK2022117405
Nuž, priznám sa, osobne som potešený relatívne promptnou a optimistickou odpoveďou pána Striešku, jediné, čo ma máta je jeho jazyková zručnosť. Schválne, našli ste v jeho e-maili dve alebo viac gramatických chýb? :-)