reklama

Som tu zas! (A žijem...)

Ak skalní čitatelia blogu zaregistrovali moju občasnú prítomnosť počas posledných týždňov, mali dobrý postreh. Novým účastníkom zájazdu zvaného blog.sme.sk by som rád napísal pár slov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Na začiatku, keď som sem prišiel a zavesil svoj prvý článok - ešte v decembri minulého roka - som si dal záväzok písať sem každý deň jeden flek (= normostranu = 1 800 znakov). Bolo nás tu pár prispievateľov, takže, dalo sa.

 Postupné zahlcovanie blogového priestoru desiatkami a desiatkami nových autorov sa začalo odrážať aj na čítanosti. Autorská ješitnosť je háklivá vec, a tak som dospel k - možno mylnému - poznaniu, že menej je niekedy viac. Frekvencia publikovaných článkov klesala, až klesla na "nula za týždeň".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Dúfam, že uznáte, že je to do neba volajúca urážka, ak skutočný príbeh fiktívnej skupiny na pokračovanie číta menej ľudí ako uletenosť o istej košickej rodine. :-)

 Ale - aby som sa len nesťažoval - ďakujem za príjemnú spätnú väzbu - či už v diskusiách, alebo súkromne. Rubrika rozhovorov ponúka zatiaľ zaujímavé debaty s Marianom Jaslovským, Vašom Patejdlom a Erikom Maderom.

 Pripravujem ďalšie. Zavesím ich vo chvíli, keď opäť nadobudnem pocit, že to má zmysel.

Peter Lehotský

Peter Lehotský

Bloger 
  • Počet článkov:  214
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Komunikačný manažér. Predtým novinár, copywriter, PR expert, election team manager.Človek spojený s rozbehom najlepšieho slovenského hudobného spravodajského portálu Hudba.sk. Na blog.sme.sk prispievam od decembra 2004. Vždy ma rozčúli veta "To sa nebude dať...". Zoznam autorových rubrík:  Listy premiéroviMjúzik!Dozvuky relatívneho šialenstvaKeď dvaja robia to isté...Dobré správyShowBizReceptár (aj) na nedeľuÚletovníkTipy, ktorými môžete potešiťPolitikaSpoločnosťHudba na webeRecenzie a iné "-ie"Pár otázok (Rozhovor s ...)FikciaRecyklátorSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu