reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Lehotský

Peter Lehotský

Bloger 
  • Počet článkov:  214
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Komunikačný manažér. Predtým novinár, copywriter, PR expert, election team manager.Človek spojený s rozbehom najlepšieho slovenského hudobného spravodajského portálu Hudba.sk. Na blog.sme.sk prispievam od decembra 2004. Vždy ma rozčúli veta "To sa nebude dať...". Zoznam autorových rubrík:  Listy premiéroviMjúzik!Dozvuky relatívneho šialenstvaKeď dvaja robia to isté...Dobré správyShowBizReceptár (aj) na nedeľuÚletovníkTipy, ktorými môžete potešiťPolitikaSpoločnosťHudba na webeRecenzie a iné "-ie"Pár otázok (Rozhovor s ...)FikciaRecyklátorSúkromnéNezaradené

reklama

Úletovník

Redaktori Bleskovky.sk majú v obľube hru na gYtaru

Peter Lehotský

Redaktori Bleskovky.sk majú v obľube hru na gYtaru

Ja viem, už som o tom písal tu aj tu. A možno aj inde. Škodoradosť je najväčšia radosť. Neveríte?

  • 26. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 689x
  • 15
Zaujímavé nápisy z verejných WC

Peter Lehotský

Zaujímavé nápisy z verejných WC

Na rozdiel od iných tieto sú myslené smrteľne vážne... Česť nehynúcej pamiatke ich autorov.

  • 22. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 804x
  • 25
Ako urobiť psa šťastným

Peter Lehotský

Ako urobiť psa šťastným

Už len myšlienka, že by mal človek urobiť psa šťastným, je sama o sebe dosť zaujímavá. Nakoniec - permanentne šťastný pes permanentne šťastného pána má tiež svoju výpovednú hodnotu. Nápadu sa chopil tím kreatívcov a...

  • 18. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 543x
  • 11
Keď Pravda hľadá pravdu

Peter Lehotský

Keď Pravda hľadá pravdu

Chybička se vloudí.... Ľudia spracovávajúci agentúrne servisy v redakcii Pravda.sk asi pokračovali v oslave Silvestra aj dnes večer. :-)

  • 3. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 127x
  • 0
Čo urobiť so Santa Clausom, keď ho zastrelíte

Peter Lehotský

Čo urobiť so Santa Clausom, keď ho zastrelíte

Podrobné inštruktážne video...

  • 24. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 898x
  • 6
reklama
Buďte online aj po smrti a komunikujte

Peter Lehotský

Buďte online aj po smrti a komunikujte

Sci-fi? Nie. Len morbiďácka realita.

  • 23. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Gramatika vs. UPC

Peter Lehotský

Gramatika vs. UPC

Zaujal ma článok o tom, že UPC Broadband Slovakia, s. r. o., sa stáva prvým triple play hráčom na slovenskom trhu. Ešte zaujímavejšia je však reakcia jedného z čitateľov na túto skutočnosť. Predovšetkým pasáž o jeho podnete Telekomunikačnému úradu SR na odňatie licencie tejto spoločnosti. Nelenil som a poslal som do UPC mail s otázkou, nech mi vysvetlia, o čom diskutujúci hovorí, lebo tomu celkom nerozumiem. Ak si myslíte, že som dostal odpoveď, nemýlite sa...

  • 14. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Slováci, nesmrďte!

Peter Lehotský

Slováci, nesmrďte!

Smrdieť človečinou je na Slovensku ľudské. Neľudské je ale smrdieť ako Slovák.

  • 20. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 62
Kreatívny Nový čas

Peter Lehotský

Kreatívny Nový čas

Budem stručný: navštívil ich novinársky škriatok. Serióznu správu "zmrvil" rovno v titulku...

  • 8. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Čo si (o nás) myslia bratislavskí šoféri

Peter Lehotský

Čo si (o nás) myslia bratislavskí šoféri

Do zrkadla sa pozeraj!  Do spätného, nie toho v kabelke, ty krava!  Tak nejako kedysi hromžil v pamätnom monológu inštruktora autoškoly Miro Noga.

  • 9. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
Blond CD

Peter Lehotský

Blond CD

Tak som si spomenul na Viktora, keďže ho opäť pravidelne vídavam v SuperStar. Neviem, kde na tie hovadinky chodí, ale túto mi tiež kedysi poslal.

  • 5. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Pravda.sk to dosra... ehm... dostala :-)

Peter Lehotský

Pravda.sk to dosra... ehm... dostala :-)

Škodoradosť je najväčšia radosť.  RSS mi vyhodilo v priebehu jednej minúty článok s takmer rovnakým názvom dvakrát. Najskôr som unavene pozeral neveriacky na monitor, ze prečo tá duplicita, až potom mi svitlo. Nuž, jedno písmenko je jedno písmenko...

  • 21. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Hovoríte po slovensky? Igen!

Peter Lehotský

Hovoríte po slovensky? Igen!

Strašidelne ma vie rozčúliť zistenie, že si so slovenčinou robia čo, chcú. Kto? Múdre jazykovedné hlavy.

  • 3. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 35
Blogovaním proti Vianociam

Peter Lehotský

Blogovaním proti Vianociam

Jeden krásny pondelok popoludní mi zazvonil telefón. Na moje obrovské prekvapenie volala pani z STV. Pozývala ma do diskusnej relácie Pre a proti. Téma? Vianoce.

  • 22. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Vianočné prdy: Jingle Bells trochu inak

Peter Lehotský

Vianočné prdy: Jingle Bells trochu inak

"Sranda musí byť, aj keď zúria Vianoce" - asi tak by som zhodnotil celý tento od konca októbra trvajúci cirkus. Dúfam, že nasledujúca notoricky otravne známa pesnička v netradičnej úprave vám trochu zmiern

  • 22. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Mal som pravdu: VyVolených nikdy nie je dosť!

Peter Lehotský

Mal som pravdu: VyVolených nikdy nie je dosť!

Tak tomu sa hovorí zabiť dve muchy jednou ranou. Čo dve! Rovno tri!

  • 21. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
VyVolených nikdy nie je dosť!

Peter Lehotský

VyVolených nikdy nie je dosť!

Teda, aspoň tých českých. Upadajúcu sledovanosť treba zvyšovať akýmikoľvek prostriedkami. A vytĺcť z toho všetko, čo sa dá... Tentokrát dokonca v spolupráci s nemenovanou českou bankou...

  • 20. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Hotmail a sex

Peter Lehotský

Hotmail a sex

Dávajte si veľký pozor na to, čo píšete. Niekedy sa môže stať, že po vyťukaní niekoľkých písmeniek sa ocitnete úplne v inom svete...

  • 17. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Alkoholikovo odhalenie pravdy

Peter Lehotský

Alkoholikovo odhalenie pravdy

  • 25. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Winnetou - náčelník z poza rieky Moravy

Peter Lehotský

Winnetou - náčelník z poza rieky Moravy

Tak toto treba fakt vidieť. Už som počul o slovenských (českých) Sandokanoch a iných exotických krstných menách, ale až kým som neuvidel, tak som neuveril...

  • 24. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu