reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Lehotský

Peter Lehotský

Bloger 
  • Počet článkov:  214
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Komunikačný manažér. Predtým novinár, copywriter, PR expert, election team manager.Človek spojený s rozbehom najlepšieho slovenského hudobného spravodajského portálu Hudba.sk. Na blog.sme.sk prispievam od decembra 2004. Vždy ma rozčúli veta "To sa nebude dať...". Zoznam autorových rubrík:  Listy premiéroviMjúzik!Dozvuky relatívneho šialenstvaKeď dvaja robia to isté...Dobré správyShowBizReceptár (aj) na nedeľuÚletovníkTipy, ktorými môžete potešiťPolitikaSpoločnosťHudba na webeRecenzie a iné "-ie"Pár otázok (Rozhovor s ...)FikciaRecyklátorSúkromnéNezaradené

reklama

Úletovník

Načo fajčiť trávu - stačí piť mlieko...

Peter Lehotský

Načo fajčiť trávu - stačí piť mlieko...

Teda, aspoň v Rusku.

  • 16. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Ako rozčúliť frajerku (II)

Peter Lehotský

Ako rozčúliť frajerku (II)

Keďže prvý pokus o napísanie romantickej zamilovanej básničky na počesť Púpavienky nevyšiel, pustil som sa do ďalšieho kola veršíkovania odhodlaný odčiniť svoje zlyhanie. Posúďte sami, či sa mi to podarilo...

  • 8. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Romantický verklík

Peter Lehotský

Romantický verklík

Koncom letného semestra sme po sebe pokukovali. Celé prázdniny som na ňu myslel. A pozliepal ďalší verklík...

  • 4. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Čo meno, to záhada...

Peter Lehotský

Čo meno, to záhada...

Všimol som si, že každé meno v sebe nesie istý kód. Napríklad, taký Juraj. Alebo Veronika.

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Nehádžte perly sviniam!

Peter Lehotský

Nehádžte perly sviniam!

Krátka úvaha o živote...

  • 19. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
Ako rozčúliť frajerku...

Peter Lehotský

Ako rozčúliť frajerku...

Stalo sa to ešte počas vysokoškolských internátnych čias. Púpavienka sa domáhala nejakého veršíku na jej počesť. Dlho-predlho ma nič nenapadlo. A potom to prišlo...

  • 5. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 961x
  • 7
Udobrovací verklík

Peter Lehotský

Udobrovací verklík

Frajerka mi tresla telefónom. Tak som jej poslal sms. On-line na mieste vytvorené štvorveršie. Po odoslaní mi okamžite volala nazad. Chcela vedieť, z ktorej pesničky som to pajcol. Nepajcol. A zafungovalo!

  • 18. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ako som urobil chibu...

Peter Lehotský

Ako som urobil chibu...

Chybička se vloudí, hovoria bratia Česi. Jedna mierne kapitálna sa podarila aj mne.

  • 4. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Partizání: poučenie z krízového vývoja

Peter Lehotský

Partizání: poučenie z krízového vývoja

Samota hlboko v horách. Vonku zúri zima a Slovenské národné povstanie. V chalúpke býva starenka.

  • 2. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Internet - čisto slovenský vynález (?)

Peter Lehotský

Internet - čisto slovenský vynález (?)

Viete, čo znamená skratka http? Alebo www? Myslíte si, že to ovládate? Tak potom sa mýlite! A veľmi!

  • 23. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Rozchodový verklík

Peter Lehotský

Rozchodový verklík

Nie je postavený na skutočnej udalosti. Ale - mohlo sa stať. :-)

  • 18. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Poflámový verklík

Peter Lehotský

Poflámový verklík

Viezol som sa prvou rannou električkou z družnej debaty s kamarátkou. Mierne sme to pretiahli do neskorých nočných hodín. Hrkotajúc sa koľajnicovým povozom som začal spriadať veršovanku.

  • 16. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Rozprávka mierne vianočná

Peter Lehotský

Rozprávka mierne vianočná

Kde bolo, tam bolo (a určite niekde muselo byť), za troma horami, piatimi dolami a desiatimi hypermarketami na kilometer štvorcový žil jeden človek. Býval pri jazere a lovil ryby. Raz koncom jesene si všimol, že mu v sieťach končí priveľa kaprov. Keďže mu ich bolo ľúto nechať počas krutej zimy pod ľadom, rozmýšľal, čo môže pre ne urobiť.

  • 22. dec 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 219x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu