reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Lehotský

Peter Lehotský

Bloger 
  • Počet článkov:  214
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Komunikačný manažér. Predtým novinár, copywriter, PR expert, election team manager.Človek spojený s rozbehom najlepšieho slovenského hudobného spravodajského portálu Hudba.sk. Na blog.sme.sk prispievam od decembra 2004. Vždy ma rozčúli veta "To sa nebude dať...". Zoznam autorových rubrík:  Listy premiéroviMjúzik!Dozvuky relatívneho šialenstvaKeď dvaja robia to isté...Dobré správyShowBizReceptár (aj) na nedeľuÚletovníkTipy, ktorými môžete potešiťPolitikaSpoločnosťHudba na webeRecenzie a iné "-ie"Pár otázok (Rozhovor s ...)FikciaRecyklátorSúkromnéNezaradené

reklama

Fikcia

Dostal som telegram od Stana Radiča

Peter Lehotský

Dostal som telegram od Stana Radiča

Práve mi zvonil poštár. Vraj má pre mňa súrnu zásielku. Ostal som prekvapený. Bol to telegram. V takej zvláštnej obálke. Od Stana Radiča...

  • 5. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 514x
  • 12
Minister Mikolaj odstúpil

Peter Lehotský

Minister Mikolaj odstúpil

Tlačové agentúry vydali správu, že minister školstva rezignoval na svoju funkciu.

  • 16. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 795x
  • 3
Minister Fronc odstúpil

Peter Lehotský

Minister Fronc odstúpil

Tlačové agentúry vydali správu, že minister školstva rezignoval na svoju funkciu.

  • 28. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 307x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu