reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Lehotský

Peter Lehotský

Bloger 
  • Počet článkov:  214
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Komunikačný manažér. Predtým novinár, copywriter, PR expert, election team manager.Človek spojený s rozbehom najlepšieho slovenského hudobného spravodajského portálu Hudba.sk. Na blog.sme.sk prispievam od decembra 2004. Vždy ma rozčúli veta "To sa nebude dať...". Zoznam autorových rubrík:  Listy premiéroviMjúzik!Dozvuky relatívneho šialenstvaKeď dvaja robia to isté...Dobré správyShowBizReceptár (aj) na nedeľuÚletovníkTipy, ktorými môžete potešiťPolitikaSpoločnosťHudba na webeRecenzie a iné "-ie"Pár otázok (Rozhovor s ...)FikciaRecyklátorSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

O odvahe, ktorá zlacnela

Peter Lehotský

O odvahe, ktorá zlacnela

Dnes sme boli, tak ako každý rok 17. novembra, položiť vence k pamätným tabuliam a zapáliť sviečky. V Liptovskom Mikuláši. Zaznela aj pesnička „Pocta Majakovskému“ od Roba Grigorova. Kým sme ju počúvali, uvedomil som si, že vyšla na jeho druhom albume z roku 1988. Grigorov krátko po jeho vydaní zdrhol do Belgicka. Bez povolenia vlády – proti jej vôli - ostal v cudzej krajine a rozhodol sa tam žiť. Z dnešného pohľadu absurdná veta: „bez povolenia vlády, proti jej vôli“.

  • 17. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 584x
  • 6
Päť rokov na blogu - ako to vlastne začalo?

Peter Lehotský

Päť rokov na blogu - ako to vlastne začalo?

Neuveriteľné, ale Blog.Sme.sk funguje už päť rokov a nejaký ten mesiac a dnes je tomu presne päť rokov, týždeň a deň, ako som sa súčasťou tohto vesmíru stal aj ja. Tak sa troška poobhliadnime...

  • 20. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 612x
  • 16
A ešte viac informácii o mne...

Peter Lehotský

A ešte viac informácii o mne...

Bratislava Leaders Magazine urobil so mnou ako s generálnym riaditeľom spoločnosti Hudba.sk, a. s., rozhovor do svojho júnového čísla. Ak máte chuť a čas, potom nech sa páči...

  • 20. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 249x
  • 1
Viac informácií o mne...

Peter Lehotský

Viac informácií o mne...

Väčšinou sa pýtam ja. Teraz nastala drobná zmena - rozhovor urobili so mnou...

  • 25. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 019x
  • 0
Nikdy nepite kanadskú whisky!

Peter Lehotský

Nikdy nepite kanadskú whisky!

V rock’n’rollovom nebi je veselo. Presne pred mesiacom, 25. júna, sa tam vybral Vlado Šešera. Neprehliadnuteľná a nezabudnuteľná súčasť našej „mjúzik“. Človek s veľkými rukami a ešte väčším srdcom.

  • 25. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 407x
  • 6
reklama
Jaro Filip na Hrade

Peter Lehotský

Jaro Filip na Hrade

Keď mi vlani v máji zavolala Lucia Fojtíková z Hudobného múzea, ostal som mierne na rozpakoch. Výstava o Jarovi? Má vôbec význam niečo také robiť?

  • 7. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 917x
  • 6
Keď v Prahe sneží...

Peter Lehotský

Keď v Prahe sneží...

...tak vyzerá ako z rozprávky. Aspoň na fotkách.

  • 12. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 695x
  • 1
Je nás ako hadov

Peter Lehotský

Je nás ako hadov

Dnes mi volal človek, s ktorým som sa v živote nestretol. V zásade milá udalosť...

  • 26. sep 2005
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 236x
  • 4
Kniha, ktorá sa (ne)stratila

Peter Lehotský

Kniha, ktorá sa (ne)stratila

Je tomu už viac ako desať rokov (obávam sa, že možno aj jedenásť). Kamarátke som počas letných prázdnin požičal knihu o Karlovi Krylovi.

  • 5. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 855x
  • 1
Som tu zas! (A žijem...)

Peter Lehotský

Som tu zas! (A žijem...)

Ak skalní čitatelia blogu zaregistrovali moju občasnú prítomnosť počas posledných týždňov, mali dobrý postreh. Novým účastníkom zájazdu zvaného blog.sme.sk by som rád napísal pár slov.

  • 25. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 379x
  • 2
reklama
Karma Police. Instant Karma.

Peter Lehotský

Karma Police. Instant Karma.

Karma ako ďalší prvok hodnotenia článkov a autorov spustila sériu reakcií. Na jednej strane ma karmický element zaujal, na strane druhej som pred pár dňami dospel k poznaniu, že (možno) nenapĺňa to, prečo bola vymyslená a zriadená.

  • 9. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 512x
  • 13
Keď viac je niekedy menej

Peter Lehotský

Keď viac je niekedy menej

Môj mobilný operátor myslí na zákazníkov aj po vianociach. Dal mi zadarmo sto ďalších minút pre telefonovanie v jeho sieti. Síce len na jeden mesiac, ale poteší...

  • 17. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 259x
  • 4
Pohľad späť

Peter Lehotský

Pohľad späť

Presne pred mesiacom som sem zavesil svoj prvý článok. Po ňom nasledovalo ďalších jedenásť. Je zaujímavé, že najväčšiu čítanosť majú práve tie, o ktorých som to nepredpokladal.

  • 12. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 495x
  • 0
"Hrrr na ně!"

Peter Lehotský

"Hrrr na ně!"

Priznám sa, nemám rád vianoce. Nie iba kvôli tomu, že už od polovice (konca) októbra nás každý rok masírujú zo všetkých strán nákupnou predvianočnou (koncoročnou) horúčkou. Jednoducho, jesenno-zimné obdobie mi nerobí radosť. Každý je nejaký.

  • 31. dec 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 726x
  • 0
Trocha poézie (nezaškodí)

Peter Lehotský

Trocha poézie (nezaškodí)

Tak ma konečne potešil človek, ktorý má na starosti projekt knihy.sme.sk. Pred časom sme rozbehli moju retrorecenznú rubriku. Doteraz som sa venoval iba dvom knihám - rozprávaniu Jana Wericha a klasike Ericha Segala. Na viac nebol čas. Možno neskôr...

  • 27. dec 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 314x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu